lørdag 17. april 2010

Jet-fan og Cessna-fan.





I dag har det vært tre økter på Internasjonale. Vinden har bistått oss trofast hele dagen. Bortsett fra når den har kommet og gått i kast. Tipsy'en har tatt jordet to ganger i dag av følgene.

'Rallt Airlines derimot har bare hatt oppturer. En Corsair som går like godt på ryggen som på buken, en F5 ducted fan som danset over himlen i alle retninger. Som om dette ikke var nok fikk vi oppleve Cessna med fan som helst ville gå på ryggen. Til dette satte Ove'Rallt Lines inn sin beste pilot som mestret ryggpadlingen til M+ i karakter.

Disse oppvisningene krevde nok alle mekaniske team i arbeid etter endt økt. Tiden vil vise hva som vil fly igjen.

4 kommentarer:

Unknown sa...

hahahahahaha, jeg gir meg ende over. På en ellers kjedelig dag her i karibien gjorde dere dagen min fullkommen med disse utrolige klippene fra luftrommet over Rotnes. Savner noen klipp fra Baronens tipsy akrobatikk også!

OVe Vik sa...

Jeg er så glad for å bli så godt tatt i mot i verdens beste flyklubb..

I morgen står jeg klar med ny Cessna med "twin pipes" ducted fan, ny fartsregulator og batteriern i serie for å få 22 volt!! Dette skal gå både på buk og rygg!!

Ellers er corsairen klar med ny propell, og stormustangen er god.. alle battereier er fulle! :) Jeg er stup trøtt, akkurat ferdig med jet cessnaen..

Anonym sa...

Å herregud, jeg ler så jeg dauer. Dette topper min egen liste over egenkomponerte bygg både 2 og 3 ganger. Jeg tipper brødrene Wright sitter stolte oppå en høy Cumulus og skåler i lippojuice, for dette er i deres ånd.

Bratman

Ove Vik sa...

Dagens flyving var en slik...

http://www.guttebloggen.no/2010/04/testing-av-parkzone-mustang-p51-bl/